Wednesday, October 10, 2012

Snart Halloween


Jeg hadde ikke tenkt at jeg skulle blogge om Halloween i år igjen, men jeg klarer ikke la være, likevel.
Jeg var nemlig på en liten joggetur i nabolaget i dag morges, og da jeg kom til våre canadiske venner, Stacey og Greg, så ble jeg skikkelig overrasket og overveldet! For der hadde de nemlig dekorert skikkelig til Halloween!



Så i stedet for to runder rundt nabolaget, ble det bare en, og så heller en spasertur med kameraet tilbake til Stacey og Greg sin hage. Det er mye kjekkere å fotografere enn å jogge, altså. 


Og det er så kjekt at dette er hos folk jeg kjenner, slik at jeg kan "snike meg" rundt og gå nært innpå. Det hadde jeg ikke våget om det var hos noen jeg ikke kjente.
















En fire, fem meter høy Frankenstein var kanskje ikke det skumleste, men imponerende stor var den i alle fall.





 Det var ikke alt jeg oppdaget ved første øyekast, slik som denne edderkoppen som hang rett over meg i et tre.
















Alle disse  bildene er tatt hos Stacey og Greg.


Det er ingen andre i vårt nabolag som har gjort SÅ mye ut av det som Greg. Det er selvsagt mannen i huset som syns det er så fantastisk med Halloween, noe småguttene i huset sikkert er veldig glad for.




Men vi har jammen Halloweendekorasjoner, vi også!

Det er bare det at du må gå virkelig nær for å oppdage det ;-)


Det kan en kanskje kalle koselig Halloween-dekor?

 Men det er skummelt på nært hold!


 På Halloween skal vi ha party for flere voksne og barn, blant andre Stacey, Greg og barna deres, etter at de har vært på "Trick or treat" i nabolaget. 

I morgen må jeg visst avgårde og kjøpe kostymer til Lars og meg. I dag har jeg forstått at forventningene til Halloween er STORE i vår omgangskrets. 
Alt må være klart før jeg reiser til Norge, for jeg kommer tilbake bare to dager før Halloween. Snop til alle barna som går "Trick or treat! er allerede i hus; to store poser med tilsammen 3,5 kg snop!
Jeg håper at kommer mange på døra vår:-)




1 comment:

  1. må jo skremme vette av småungene de der greiene - hmmm

    sistergry

    ReplyDelete